Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Astra ) błąd EGR p0400 2.0 dti



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rasiol

Czytelnik



Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): katowice
Posiadane auto: mercedes sprinter 311 cdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 10 Sie 2016, 15:24
Temat postu:

błąd EGR p0400 2.0 dti


Witam! W astrze 2.0 dti 101 km zapala sie check (błąd p0400 od EGR). po dodaniu gazu kontrolka gaśnie. Wymieniony już został zawór EGR, zawór sterujący EGR-em. przewody są w 100% szczelne i drożne. Przepływomierz był podmieniany. Czy macie jakieś pomysły? Jest możliwe że otwór na spaliny w kolektorze się zatkał?
Powrót do góry
GT77

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 442
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zachodniopomorskie
Posiadane auto: BMWE39M57
Piwa: 17/3
Wysłany: Nie 14 Sie 2016, 16:55
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) błąd EGR p0400 2.0 dti


Mozliwe.EGR został nowy zamontowany jak i również nowy zawór sterujący lub uzywane częśći?
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Pią 19 Sie 2016, 08:48
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) błąd EGR p0400 2.0 dti


Witaj na forum.
Cytat:
W astrze 2.0 dti 101 km zapala sie check
Zapalająca się kontrolka oznacza uszkodzenie przewodu podciśnieniowe i nie koniecznie musi to być od egr, co należy w całym jej układzie sprawdzić i najczęściej, to uszkodzenie przewodu przy samym trójniku umieszczony blisko pompy vacum lub słabe podciśnienie dająca sama pompa vacum. (Najlepiej będzie, jak sprawdzisz dokładnie wszystkie przewody podciśnieniowe idące do pompy vacum, klapki zawirowania, egr, turbina.)
Cytat:
po dodaniu gazu kontrolka gaśnie.
Jeśli po dodaniu gazu kontrolka gaśnie, to prawdopodobnie słaba pompa vacum lub nieszczelny układ podciśnieniowy. Ponieważ, dodając gaz, przyśpieszamy tym samym obroty pompy vacum, co dające w tym samym czasie większe podciśnienie.

Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Opel Astra »

Opinie o samochodach Opel Astra - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.


OpelMokka

40 800

2015r.

179 000 km

małopolskie

OpelZafira

41 900

2015r.

140 000 km

śląskie

OpelAdam

33 900

2017r.

103 125 km

mazowieckie

OpelAstra

26 900

2012r.

172 890 km

łódzkie

OpelAstra

45 900

2015r.

163 290 km

warmińsko-mazurskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Corsa    Vectra Klub Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System