Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Astra ) Astra G 2.0 T z20let nierównomierne przyśpieszanie



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Zawieszenie-układ jezdny-układ kierowniczy-układ hamulcowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ivan Silesia

Czytelnik



Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: Astra G 2.0T z20let , 2.2 z22se
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 17 Maj 2017, 15:24
Temat postu:

Astra G 2.0 T z20let nierównomierne przyśpieszanie


Posiadam Astre G Bertone z silnikiem 2.0 T z20let, 2001r Pb + Lpg BRC 230km 310Nm. Od miesiąca zmagam się z problemem nierównomiernego przyspieszania między obrotami 3 a 4 tys. Do 3 tys nie ma żadnego problemu, powyżej 4 też wydaje się, że idzie z pełną mocą. Na pierwszym i drugim biegu jest to praktycznie nie odczuwalne, na trzecim czuć już że odpuszcza jeden do dwóch razy. Na czwórce to już jest kiepsko z trzy cztery razy, aż buja głową, bo na trzy, cztery razy wbija w fotel, ale nie jest to szarpanie, jest to dość płynne i auto przyśpiesza cały czas, tylko wolniej szybciej... No i na piątym biegu podobnie. Nie ma żadnych kodów błędów, dla komputera wszystko jest dobrze. Nie kopci. Nie jest to przepływomierz (był podpięty nowy), nie jest to elektrozawór na turbinie (wymieniony), nie są to świece (wymienione), dolot jest szczelny bo trzyma ciśnienie (przynajmniej tak mi powiedziano na warsztacie), tak samo cięgno się nie zacina i grucha jest ok. Nie jest to też zawór DV (wymieniony). Problem jest dokładnie taki sam na benzynie i na gazie. W najbliższym czasie przyjdzie czujnik ciśnienia doładowania i sensor ten od cisnienia atosferycznego. Po nocach już mi się śnią turbiny, czujniki i zaworki, zależy mi bardzo na przywróceniu pełnej sprawności, bo auto daje naprawdę dużą frajdę z jazdy, a najlepsze są własnie te obroty do dynamicznej ale nie katowniczej jazdy. Szukam pomocy u was, bo nie wiem jaki następny krok zrobić. A wymieniać wszystko po kolei i topic pieniądze można w nieskończoność. Co radzicie? Czy to może być jednak początek uszczelki pod głowicą? Turbo? ma przejechane 45 tyś i nie kopci i poza tymi obrotami daje rade normalnie. Mapa się rozjechała?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Zawieszenie-układ jezdny-układ kierowniczy-układ hamulcowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Opel Astra »

Opinie o samochodach Opel Astra - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Zawieszenie-układ jezdny-układ kierowniczy-układ hamulcowy


Opel

Corsa

9 500

2009r.

150 000 km

pomorskie

Opel

Grandland X

79 900

2017r.

33 711 km

małopolskie

Opel

Insignia

49 500

2015r.

102 550 km

lubelskie

Opel

Astra

11 999

2005r.

230 449 km

świętokrzyskie

Opel

Vectra

6 999

2003r.

154 000 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Corsa    Vectra Klub Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2019 Created by idealneT and OM System