Od dwóch dni walczę z pompą hamulcową tzn. zaczęło się niewinnie-wymieniłem klocki hamulcowe i po wyminie drugiej strony okazało się że pedał wpada swobodnie do końca,a przecież nie mogła się zapowietrzyć ?! więc wykręciłem pompę bo myślałem że może jak wcisnąłem tłoczki w zaciskach to się zawiesiła albo coś no i wtedy pokazał się z tyłu (od strony serwa) płyn.Myślę no dobra poszły gumki kupiłem zestaw naprawczy wymieniłem gumki zakładam,pompuję i... płyn leci dalej w tym samym miejscu więc kupiłem używkę (bo taniej)zakładam i.... leci znowu w tym samym miejscu czyli z dołu od strony serwa więc wnerwiłem się i kupiłem nówkę ze sklepu i... znowu to samo więc zgłupiałem ! zawiązałem się w fartuch i oddałem się do wariatkowa ! (żart) pomóżcie co to może być ? Pech ? czy co ?
najlepiej pojedz z tym do mechanika inaczej całe auto wymienisz
może to być wina wielu czynników uwierz mi zaoszczędzisz na oddaniu do mechanika czas no i nie będziesz musiał płacić za pokój w wariatkowie _________________ piotr
Dokładnie tak zrobiłem zawiozłem go do warsztatu (jadąc około 10km z pompą hamulcową w siatce na podłodze hi hi ) i tylko hamując biegami i ręcznym ale dałem rade. Opowiedziałem mu co i jak a po trzech godzinach zadzwonił do mnie abym odebrał samochód ze SPRAWNYMI hamulcami ! Na pytanie co było przyczyna że tak sie działo,odpowiedział że nie po to się uczył aby teraz zdradzać tajniki fachu.Byłem na przeglądzie i wszystko jest OK ! I to się liczy.
Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 127 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gorzów Wielkopolski Posiadane auto: VW Golf III 1.6 + LPG 1994r., Fiat Uno fire 1.0 1998r., Fiat 126elx 1994r. - maluszek po wypadku, poszedł na kasację
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Sie 2007, 17:49
Temat postu:
hamulce
przy wymianie klocków na pewno wciskałeś cylinderki i mogło ci wysadzic płyn w zbiorniczku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Zawieszenie-układ jezdny-układ kierowniczy-układ hamulcowy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.