Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Zafira ) Błąd P-1220.



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Zafira ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stanryn

Debiutant



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość / region): Ryn
Posiadane auto: opel zafira a 2.0 tdi 2001
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 25 Lis 2009, 12:39
Temat postu:

Błąd P-1220.


-po odpaleniu samochodu zapaliła się słynna kontrolka z kluczykiem .Przestał reagować pedał gazu są tylko wolne obroty.Tak wróciłem do domu ok. 100 km.Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd krytyczny systemu P-1220 awaria pompy wtryskowej.Prawdopodobnie sterownik pompy v-P44 Bosch.Naprawa pompy to koszt ok 3000 tys zł. Czy jest możliwość naprawy samego sterownika ,czy już ktoś to robił,gdzie ,i jak to dalej przełknąć żeby się nie za krztusić.Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedz.
Powrót do góry
stanryn

Debiutant



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość / region): Ryn
Posiadane auto: opel zafira a 2.0 tdi 2001
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 07 Gru 2009, 00:39
Temat postu:

Re: ( Opel Zafira ) Błąd P-1220.


Mam dobrą wiadomość- samochód jeździ, ale zacznę od początku.Wymontowałem sterownik z pompy wtryskowej i wysłałem do naprawy w Toruniu ( adres znalazłem w internecie )Firma nazywa się YAKUZA godna polecenia , bardzo szybka interwencja i informacja że mój sterownik jest w 100%sprawny ZERO kosztów za sprawdzenie , a Poczta Polska następnego dnia przyniosła paczkę do domu. Po zamontowaniu - rozczarowanie jest jak było tylko wolne obroty,brak reakcji na pedał gazu i świecenie wstrętnej (rudej) Zabrałem się za szukanie igły w stogu siana.Na pierwszy ogień Wymiana filtrów powietrza -oleju nic.Oczywiście odpowietrzanie układu paliwa sprawdzanie przewodów -nic.Wykręcanie czyszczenie wszystkich możliwych-widocznych czujników ,zaworów łącznie z EGR -nic. Dużo zanieczyszczeń-osadu w kolektorze ssącym przy zaworze EGR-nic.Ale przy którejś kolejnej próbie odpalenia pokazał się biały dym i 1500 obrotów silnika po minucie pracy dym czarny-gęsty duszący i3000 -3.500 obr.po kolejnych 2 min. takiej pracy przestał kopcić ,gaz reaguje normalnie obroty prawie 6000 tys.jest OK.
Dziś zrobiłem 200 km.Chyba ma lepszego kopa jechałem 185km/godz
nie mogłem spróbować więcej bo ciągneli się zawalidrogi.
Zauważyłem jednak dwie różnice .Wcześniej licznik pokazywał 800 obr.
teraz 1000 na wolnych obr.pracował równiutko a teraz kuleje jakby 1000 obr. było mu za mało.Komputer oczywiście nie pokazuje żadnych
błędów .co wy na to? Co było co jest i co będzie??????
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Zafira ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Opel Zafira »

Opinie o samochodach Opel Zafira - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Zafira ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


OpelMokka

54 900

2016r.

120 000 km

mazowieckie

OpelInsignia

123 000

2019r.

130 000 km

śląskie

OpelZafira

54 800

2018r.

164 000 km

małopolskie

OpelMokka

37 900

2013r.

215 217 km

mazowieckie

OpelZafira

46 900

2014r.

130 000 km

kujawsko-pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Corsa    Vectra Klub Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System