Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Astra ) klimatyzacja


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kula715

Debiutant



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 14
Skąd jesteś (miejscowość / region): bialystok
Posiadane auto: opel astra 1.8 benzyna
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 21 Kwi 2011, 20:12
Temat postu:

klimatyzacja


witam czy moze mi ktos podpowiedziec mam problem z klima nabilem gaz do klimy i bylo ok chodzilo super na drugi dzien juz znowu lipa co to moze byc czy to czasem nie pompa normalnie sie wlancza bo widze to w momencie wlanczania klimy to widze po obrotomierzu ale niewiem czy to czasem nie pompa moze ona nie tloczy gazu podpowiedzcie mi cos dzieki
Powrót do góry
cent1

Auto Maniak



Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 966
Skąd jesteś (miejscowość / region): krakoff
Posiadane auto: różne
Piwa: 35/0
Wysłany: Czw 21 Kwi 2011, 20:15
Temat postu:

Re: klimatyzacja


kula715 napisał:
nabilem gaz do klimy i bylo ok chodzilo super na drugi dzien juz znowu lipa

bo pewnie gaz uciekł z nieszczelnej instalacji w kosmos.
_________________
Fabrica Imitazione Automobili Tychy
Powrót do góry
GRZĘDA

Auto Maniak



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 791
Skąd jesteś (miejscowość / region): GOŁDAP
Posiadane auto: OPEL ASTRA G KOMBI 1,7 DTI
Piwa: 28/0
Wysłany: Pią 22 Kwi 2011, 13:07
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


Kolego ta klima to mamualna czy klimatronic
Powrót do góry
gadu-gadu
krzysztof.komorowski1

Auto Maniak



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 2811
Skąd jesteś (miejscowość / region): Świdnik/Mulheim an der Ruhr
Posiadane auto: scenic 1,9dci'02 102KM/scenic 1,9dci'07 131KM
Piwa: 142/20
Wysłany: Sob 23 Kwi 2011, 14:31
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


Szczelność była sprawdzana w momencie nabijania?Jakie masz objawy na obrotomierzu?
_________________
__________________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
kula715

Debiutant



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 14
Skąd jesteś (miejscowość / region): bialystok
Posiadane auto: opel astra 1.8 benzyna
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 24 Kwi 2011, 23:28
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


witam klime mam zwykla manual nabilem ja jeszcze raz lecz znowu to sie powtorzylo pytalem kolesia od klimy czey moze cos jest na przewodach on stwierdzil ze jezeli by bylo cos na przewodach to w momencie nabijania gazu maszyna by sie wylaczyla bo on nabija cisnienie 12 barow i jesli jest cos nie tak to ona stanie mi sie wydaje ze cos jest z pompa nie tak moze ona jest nieszczelna a jezeli chodzi o obroty w momencie zalanczania klimy to na obrotomierzu lekko sie unosza jak jest pusta bo gdy byl nabity gas to juz tej roznicy nie bylo znac moze min. ale bylo slychac ze pompa pracuje dzieki wszystkim za porady i czekam na podpowiedzi
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Nie 24 Kwi 2011, 23:28
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
krzysztof.komorowski1

Auto Maniak



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 2811
Skąd jesteś (miejscowość / region): Świdnik/Mulheim an der Ruhr
Posiadane auto: scenic 1,9dci'02 102KM/scenic 1,9dci'07 131KM
Piwa: 142/20
Wysłany: Pon 25 Kwi 2011, 18:11
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


Standardowy błąd. Nikt nie sprawdza osprzętu:czujnik ciśnienia itp.
Zdejm z czujnika wsuwkę i zewrzyj na krótko,sprężarka powinna działać.
Nie napisałeś czy szczelność była sprawdzana i w jaki sposób.
_________________
__________________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
kula715

Debiutant



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 14
Skąd jesteś (miejscowość / region): bialystok
Posiadane auto: opel astra 1.8 benzyna
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 25 Kwi 2011, 19:02
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


sprezarka normalnie dziala bo gdy byl nabity gaz to klima chodzila super na nastepny dzien byla lipa nie chlodzila zajechalem do tego samego wrsztatu i ten kolo gdy podlaczyl aparature stwierdzil ze niema gazu nabilismy jescze raz i znowu to sie stalo on stwierdzil ze niema sprzetu aby okreslic dokladna przyczyne lecz mowi ze jezeli bylo by cos na przewodach to w momencie nabijania klimy odcielo by nabijanie obecnie jestem zagranica i tacy tu konowaly najlepiej by wymienili wszystko no nic bede musial poszukac jakiegos innego wrsztatu dzieki kolego serdecznie
Powrót do góry
maniu1

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 442
Skąd jesteś (miejscowość / region): kiekrz/poznań
Posiadane auto: opel astra h 1,8 elegance 04' z18xe + LPG;ford fusion 1.4 16v '07
Piwa: 27/0
Wysłany: Pon 25 Kwi 2011, 20:38
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


bez dwóch zdań masz nieszczelna klimę i nie dam sobie powiedzieć ze jest inaczej bo skoro nabijasz ,a dzień później nie ma czynnika to nie ma innej opcji. ja miałem podobny problem tylko ze czynnik ulatniał się troszkę wolniej jak u ciebie i u mnie nie było go po jakiś dwóch tygodniach. okazało się ze chłodnica była rozszczelniona i nadawała się do wymiany. dziwi mnie tylko fakt ze jak masz pusta klimę to załącza się sprężarka bo u mnie nie działała( zabezpieczenie przed uszkodzeniem)
_________________
rzeczy niemożliwe robię "od ręki", na cuda potrzebuję 7 dni
Powrót do góry
GS2420

Dyskutant



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 97
Skąd jesteś (miejscowość / region): RACIBÓRZ
Posiadane auto: STILO 1.9 JTD 5D ACTIVE
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 26 Kwi 2011, 19:18
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


Zgadzam się z kolegą jeżeli klima jest pusta to sprężarka się nie włączy a jedynie co się włączy to wentylator z nadmuchu klimy .
_________________
STILOMEN
Powrót do góry
GRZĘDA

Auto Maniak



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 791
Skąd jesteś (miejscowość / region): GOŁDAP
Posiadane auto: OPEL ASTRA G KOMBI 1,7 DTI
Piwa: 28/0
Wysłany: Pią 29 Kwi 2011, 15:53
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


Podepne sie pod temat może akurat ktoś to przerabiał. Mianowicie klime nabijałem w tamte lato. Z racji gorąca można powiedzieć że byla eksploatowana na maxa i działała. Teraz było pare gorących dni i chyba już nie chłodzi. Fakt faktem w tych autach jak temperatura otoczenia jest poniżej 8 st to sie spręzarka nie załączy. Z tego co sie zorientowałem to sprężarka sie załańcza czyli czynnik chłodzący jest. Ewentualnie jest go tak mało że tylko sie załączy sprężarka.
Powrót do góry
gadu-gadu
cent1

Auto Maniak



Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 966
Skąd jesteś (miejscowość / region): krakoff
Posiadane auto: różne
Piwa: 35/0
Wysłany: Pią 29 Kwi 2011, 21:44
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


ciekawe czemu lodówki działaja po 30 lat a klima jest nieszczelna po kilku latach i co chwile sa problemy. komisja europejska powinna sie temu przyjrzec /emisja gazow cieplarnianych/.
_________________
Fabrica Imitazione Automobili Tychy
Powrót do góry
GRZĘDA

Auto Maniak



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 791
Skąd jesteś (miejscowość / region): GOŁDAP
Posiadane auto: OPEL ASTRA G KOMBI 1,7 DTI
Piwa: 28/0
Wysłany: Sob 30 Kwi 2011, 12:28
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


Kolego chyba masz problem skoro porównujesz lodówke do klimy. Ale to nie moje zmartwienie.
Powrót do góry
gadu-gadu
cent1

Auto Maniak



Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 966
Skąd jesteś (miejscowość / region): krakoff
Posiadane auto: różne
Piwa: 35/0
Wysłany: Sob 30 Kwi 2011, 17:19
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


widze kolego za pojecie o chłodnictwie masz raczej mgliste Smile
_________________
Fabrica Imitazione Automobili Tychy
Powrót do góry
GRZĘDA

Auto Maniak



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 791
Skąd jesteś (miejscowość / region): GOŁDAP
Posiadane auto: OPEL ASTRA G KOMBI 1,7 DTI
Piwa: 28/0
Wysłany: Sob 30 Kwi 2011, 18:56
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


Kolego ja nie pytam sie o lodowke tylko o klimatyzacje. Może teorie masz jako tako opanowano ale z mechaniki to zapewne noga i dwie lewe ręce. Obyś nie pomylił auta z taczką pewnie mało Ci brakuje
Powrót do góry
gadu-gadu
GS2420

Dyskutant



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 97
Skąd jesteś (miejscowość / region): RACIBÓRZ
Posiadane auto: STILO 1.9 JTD 5D ACTIVE
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Maj 2011, 21:34
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) klimatyzacja


Witam kolegów co do klimy to nie ma reguł raz się włącza raz nie jeżeli macie klimę manual to zapewne zdarzyło wam się że przy-5 się może włączyć lub nie i to samo jest przy+3lub +1.Pozdrawiam.
_________________
STILOMEN
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Opel Astra »

Opinie o samochodach Opel Astra - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew


Opel

Combo

11 900

2007r.

152 000 km

małopolskie

Opel

Zafira

21 900

2007r.

241 500 km

pomorskie

Opel

Combo Life

333 333

2015r.

44 km

śląskie

Opel

Astra

28 999

2012r.

183 558 km

świętokrzyskie

Opel

Insignia

25 900

2011r.

208 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Corsa    Vectra Klub Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2019 Created by idealneT and OM System