Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Rekord ) Gaśnie na biegu jałowym



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Rekord ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sajmon

Czytelnik



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Olsztyn
Posiadane auto: Opel Rekord 1,8 GLS 1982
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 31 Mar 2008, 15:21
Temat postu:

Gaśnie na biegu jałowym


Kupiłem niedawno Rekorda 1,8 GLS 1982 - automat, gaźnik VARIETT II. Wymieniłem świece, kable zapłonu, palec, kopułkę, termostat, podstawę gaźnika. Auto odpala ale po kilku sekundach silnik zaczyna nierówno pracować i gaśnie. Podczas jazdy silnik pracuje nierówno do całkowitego rozgrzania. Podczas dalszej jazdy pracuje super. Czesto jednak, na biegu jałowym pracuje nierówno i potrafi zgasnąc mimo, że jest rozgrzany. Gaźnikowiec twierdzi, że w gaźniku nie ma się do czego przyczepić. Inni mechanicy twierdzą, że tak już musi być bo to stare auto. Stare ale nie zajechane. Nie bierze oleju i cisnienie na cylindrach ma 11,5; 12,5;12,5;12,0. Co dalej można zrobić?
Powrót do góry
skype status
Sztygar

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 430
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpackie
Posiadane auto: Opel Astra 1.6Si(silnik C16SE) caravan, Vectra B 1.6 16V(X16XEL) caravan, BMW e39 523i(M52TU B25) Touring 1999r.
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 01 Kwi 2008, 00:14
Temat postu:

Gaśnie na biegu jałowym


Sprawdź jak wyglądają świece-czy któraś nie jest zbyt mocno przykopcona. Świadczyłoby to o słabszym którymś cylindrze. Ciśnienie można sprawdzić na zimnym i na rozgrzanym silniku. I tak nie jest to do końca miarodajne(np. kolejność sprawdzanych cylindrów-można ją zmieniać).Rozrząd-w jakim stanie?. Osobiście nie mam pojęcia o tym silniku ale zawory-wałek podczas nagrzewania też się zmieniają(luzy i szczelność).Ci inni mechanicy to powstali chyba poprzez "wtrysk in wiadro"(czy jakoś tam in witro) i dla nich są znane tylko podłączenia do kompa.Spec od gaźnika może jeszcze raz się przyglądnie-jeśli tam jest pływak(czy na pewno szczelny), zaworek czy to dobrze funkcjonuje.Układ ssania(chyba automatyczny) czy także jest w pełni sprawny.Gaźnik to piękna sprawa-jak się go dobrze pozna to można wiele z samochodem zrobić. Układ biegu jałowego-odcięcie paliwa.Szczelność połączenia pomiędzy głowicą a kolektorem ssącym.Czasem nie widać i nie słychać.Czy tzw. "odma" i jej układ jest sprawny?
Czy olej nie śmierdzi bardzo benzyną(na rozgrzanym silniku-bo na zimnym nie ma prawa)? i czy ma odpowiednią barwę i zapach?(czy go płyn lub benzyna nie uzupełnia).
Trochę nabełtałem w szklance wody!
Pozdrawiam! Powodzenia!
_________________
Do ASO nie chodzę, bo jest mi nie po drodze!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Rekord ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Opel Rekord »

Opinie o samochodach Opel Rekord - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Rekord ) Porady, problemy techniczne


Opel

Vectra

16 900

2005r.

228 273 km

świętokrzyskie

Opel

Zafira

30 000

2012r.

195 000 km

pomorskie

Opel

Zafira

18 900

2008r.

218 650 km

lubelskie

Opel

Vectra

12 300

2003r.

233 135 km

świętokrzyskie

Opel

Antara

25 700

2007r.

101 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Corsa    Vectra Klub Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2019 Created by idealneT and OM System