Dzień dobry.
W okresie letnim mam następujący problem.
Codziennie dojeżdżam do pracy około 50 km. Po pozostawieniu samochodu na słońcu czy w wysokiej temperaturze gdy kończę pracę po 8 godzinach po ponownym uruchomieniu samochody zaczynają spadać mi obroty. Auto jak by się dusiło i nie mogło wskoczyć na obroty. Czasami po odpaleniu auto szarpie dusi się i gaśnie. Dociśnięcie gazu i wrzucenie biegu nic nie daje. Gdy wciskam gaz nic się nie dzieje, wskazówka nie chce wskoczyć na obroty, nie ma żadnej reakcji. Po odpaleniu auta jak pisałem wyżej samochód dusi się i jak nie zgaśnie to szarpie tak nim około minuty (trochę więcej trochę mniej, różnie) a następnie wskakuje na obroty i już jest dobrze.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim i wie co może być tego przyczyną? Albo może gdzieś na forum był już taki temat poruszany to wdzięczny był bym za linka.
Będę wdzięczny za pomoc.
Auto to opel astra 3, 2005r 1,4 benzyna +gaz
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Pią 03 Cze 2016, 11:15
Temat postu:
Re: ( Opel Astra ) spadające obroty
Witam na forum.
Z opisany twoich problemów, wygląda na zapchany filtr paliwa bądź kończy się pompa paliwa w zbiorniku.
W tym przypadku, należy wymienić filtr paliwa (wkład), sprawdzić ciśnienie paliwa bądź podłączyć pod komputer, ponieważ może się okazać uszkodzony któryś czujnik i bez diagnostyki komputerowej nie będziesz chyba wymieniał części w ciemno. Natomiast, mając instalację gazową, to najczęściej usterki powodują pompa paliwa umieszczona w zbiorniku paliwa oraz zapchany filtr paliwa na, którym łatwo i najtańsza opcja sprawdzenia oraz pierwsze podstawowe wymiany filtra paliwa, jeśli wymiana filtra nie pomogło, to należy szukać w układzie paliwa, czy są wystarczające ciśnienie paliwa.
Tutaj, aby prawidłowo odpowiedzieć na twoje pytanie, musisz odpowiedzieć, czy to się dzieje na benzynie, czy też na gazie, bo jeśli na gazie silnik pracuje bez zarzutu, to wyżej wspomniany powody usterek, natomiast, jeśli i na gazie też problem występuje, to jej uszkodzenia powodują, czujnik położenia wału (lub jej instalacja), czujnik temperatury (lub jej instalacja), przepustnica, świece zapłonowe bądź cewka, ten ostatni może powodować wypadanie zapłonu, czyli nierówna praca silnika bądź nie na wszystkich cylindrach silnik pracuje, dlatego ważne jest informacja pracy silnika, jeśli posiadamy instalacji gazowej.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.