Zapieczona linka lub szczeki.Regulacja nic nie pomoże.Bo linka ciągnie dwa koła równo.A jesli nożny jest słaby to masz wysiek z cylinderka.Pozdrawiam..
Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 430 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpackie Posiadane auto: Opel Astra 1.6Si(silnik C16SE) caravan, Vectra B 1.6 16V(X16XEL) caravan, BMW e39 523i(M52TU B25) Touring 1999r.
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 11 Kwi 2008, 23:57
Temat postu:
Re: ( Opel Astra ) ręczny łapie na jedno koło
Jest jeszcze jedno:zapieczony lub niesprawny regulator albo szczęki lub bęben się kończą(trzeba ściągnąć bęben-jeśli to bębnowy).
Wjazd na kanał, ktoś niech zaciąga a ty obserwuj czy linka naciąga przy obu kołach-to co wspomniał Klimosz-może linka w pancerzu(od strony tego koła) się zakochała.
Powodzenia! _________________ Do ASO nie chodzę, bo jest mi nie po drodze!
Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 430 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpackie Posiadane auto: Opel Astra 1.6Si(silnik C16SE) caravan, Vectra B 1.6 16V(X16XEL) caravan, BMW e39 523i(M52TU B25) Touring 1999r.
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 12 Kwi 2008, 08:35
Temat postu:
Re: ( Opel Astra ) ręczny łapie na jedno koło
Samoregulator trzeba zakładać i sprawdzić z "głową" może mechanik tego niedopatrzył albo "sztuka-liczy się sztuka-następny!!!".
Gdyby to była wina bębna i tego co w nim to nożny także byłby
słaby. Tego nie wiadomo!?
Koniecznie trzeba sprawdzić linkę i sciągnąć bęben. Niech ktoś zaciąga(milimetr po milimetrze-żeby szczęki nie pospadały! i samoregulator za bardzo się nie rozlazł) a ty zobaczysz co się dzieje.
To samo z nożnym(bardzo ostrożnie bo można szukać tłoczków po garażu i scierać płyn z ......!!???!!).
Pozdro! _________________ Do ASO nie chodzę, bo jest mi nie po drodze!
już problem mam rozwiązany i tak na przyszłość dla innych:
samoregulator po prostu był lużny troszkę się ruszał na szczęce co powodowało spadanie tego wichajstra od regulacji i w efekcie brak ręcznego na jedno koło.
Rozwiązanie jest proste: Wyjąć samoregulator i ścisnąć na imadle jego ząbki żeby siedział ciasno na szczęce bez żadnych luzów i sprawa rozwiązana, NIE TRZEBA WYMIENIAĆ SAMOREGULATORA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Zawieszenie-układ jezdny-układ kierowniczy-układ hamulcowy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.