Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Astra ) problem z turbiną silnik 2.0 DTI



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mp125

Czytelnik



Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Opel Astra 2 kombi 2.0 Dti 1999
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 29 Lip 2013, 21:28
Temat postu:

problem z turbiną silnik 2.0 DTI


Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem a mianowicie gdy silnik się rozgrzeje spada moc i zapala się kontrolka z silnikiem i auto przechodzi w tryb awaryjny.
Turbina była sprawdzana i nie jest uszkodzona .
Ostatnio byłem u mechanika po podłączeniu pod komputer wyskakuje "błąd doładowania turbiny".
Wymieniony był wąż turbiny i auto mniej traci na mocy ale błąd dalej wyskakuje.
Z góry dziękuje za pomoc.. Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Powrót do góry
gadu-gadu
Przemek01974

Czytelnik



Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Opel Omega kombi 2,2 16V 1999
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 30 Lip 2013, 17:05
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) problem z turbiną silnik 2.0 DTI


To że przewód był wymieniany to nie znaczy że jest dobry.Sprawdź ciśnienie oleju w silniku.
Powrót do góry
maniu1

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 442
Skąd jesteś (miejscowość / region): kiekrz/poznań
Posiadane auto: opel astra h 1,8 elegance 04' z18xe + LPG;ford fusion 1.4 16v '07
Piwa: 27/0
Wysłany: Sro 31 Lip 2013, 19:09
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) problem z turbiną silnik 2.0 DTI


miałem podobny problem przy tym silniku i uszkodzony okazał się elektrozawór podciśnienia. jak chcesz to sprawdzić sam to zrób tak:
przy turbinie z lewej strony stojąc przodem do auta jest takie cięgno z nagwintowana końcówką i nakrętkami. nie wiem do czego ono dokładnie służy ale ponoć otwiera dolot powietrza do turbiny.gdy silnik jest wyłączony cięgno to powinno dać się swobodnie ruszyć ręką tak lewo-prawo natomiast po odpaleniu auta nie powinieneś już dać rady nim ruszyć,jeżeli dalej cięgnem idzie ruszać to do wymiany jest elektrozawór znajdujący się w okolicach lewego nadkola za silnikiem. może opis trudny do zrozumienia ale myślę ze jak otworzysz maskę to wszystko znajdziesz.
_________________
rzeczy niemożliwe robię "od ręki", na cuda potrzebuję 7 dni
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Opel Astra »

Opinie o samochodach Opel Astra - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.


OpelCrossland X

59 900

2019r.

43 803 km

mazowieckie

OpelGrandland X

76 800

2021r.

91 000 km

małopolskie

OpelAstra

12 900

2009r.

185 000 km

mazowieckie

OpelMokka

40 900

2013r.

177 287 km

mazowieckie

OpelAstra

14 900

2010r.

254 198 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Corsa    Vectra Klub Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System