Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Astra ) problem z turbiną silnik 2.0 DTI



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mp125

Czytelnik



Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Opel Astra 2 kombi 2.0 Dti 1999
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 29 Lip 2013, 21:28
Temat postu:

problem z turbiną silnik 2.0 DTI


Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem a mianowicie gdy silnik się rozgrzeje spada moc i zapala się kontrolka z silnikiem i auto przechodzi w tryb awaryjny.
Turbina była sprawdzana i nie jest uszkodzona .
Ostatnio byłem u mechanika po podłączeniu pod komputer wyskakuje "błąd doładowania turbiny".
Wymieniony był wąż turbiny i auto mniej traci na mocy ale błąd dalej wyskakuje.
Z góry dziękuje za pomoc.. Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Powrót do góry
gadu-gadu
Przemek01974

Czytelnik



Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Opel Omega kombi 2,2 16V 1999
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 30 Lip 2013, 17:05
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) problem z turbiną silnik 2.0 DTI


To że przewód był wymieniany to nie znaczy że jest dobry.Sprawdź ciśnienie oleju w silniku.
Powrót do góry
maniu1

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 442
Skąd jesteś (miejscowość / region): kiekrz/poznań
Posiadane auto: opel astra h 1,8 elegance 04' z18xe + LPG;ford fusion 1.4 16v '07
Piwa: 27/0
Wysłany: Sro 31 Lip 2013, 19:09
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) problem z turbiną silnik 2.0 DTI


miałem podobny problem przy tym silniku i uszkodzony okazał się elektrozawór podciśnienia. jak chcesz to sprawdzić sam to zrób tak:
przy turbinie z lewej strony stojąc przodem do auta jest takie cięgno z nagwintowana końcówką i nakrętkami. nie wiem do czego ono dokładnie służy ale ponoć otwiera dolot powietrza do turbiny.gdy silnik jest wyłączony cięgno to powinno dać się swobodnie ruszyć ręką tak lewo-prawo natomiast po odpaleniu auta nie powinieneś już dać rady nim ruszyć,jeżeli dalej cięgnem idzie ruszać to do wymiany jest elektrozawór znajdujący się w okolicach lewego nadkola za silnikiem. może opis trudny do zrozumienia ale myślę ze jak otworzysz maskę to wszystko znajdziesz.
_________________
rzeczy niemożliwe robię "od ręki", na cuda potrzebuję 7 dni
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Opel Astra »

Opinie o samochodach Opel Astra - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.


OpelAstra

35 900

2012r.

134 000 km

mazowieckie

OpelMeriva

25 900

2011r.

181 000 km

śląskie

OpelInsignia

78 800

2019r.

112 000 km

śląskie

OpelGrandland X

83 900

2020r.

103 000 km

mazowieckie

OpelAstra

10 900

2007r.

97 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Corsa    Vectra Klub Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System