Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość / region): Białystok Posiadane auto: Opel Omega A 2.4i 1994r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 19 Lip 2008, 20:00
Temat postu:
przegrzewający się silnik
Witam. Mam taki problem. Wymieniałem ostatnio chłodnice i wiatrak na nowe w oplu kadecie 1.6 z 1990. Po wymianie zauważyłem że nie włącza się wiatrak. Co może byś tego przyczyną??
Aha. dla uściślenia sprawy to
-wiatrak jest na 100% sprawny
-czujnik temperatury jest nowy
-wszystkie kabelki i przewody są podłączone prawidłowo.
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 463 Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska Posiadane auto: sprzedałem auto
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 20 Lip 2008, 00:30
Temat postu:
Re: przegrzewający się silnik
kadett90 napisał:
Witam. Mam taki problem. Wymieniałem ostatnio chłodnice i wiatrak na nowe w oplu kadecie 1.6 z 1990. Po wymianie zauważyłem że nie włącza się wiatrak. Co może byś tego przyczyną??
Aha. dla uściślenia sprawy to
-wiatrak jest na 100% sprawny
-czujnik temperatury jest nowy
-wszystkie kabelki i przewody są podłączone prawidłowo.
Witam,
musisz sprawdzić czy wentylator "chodzi na krótko'- zdejmnij przewód z zasilania wiatraka i zrób zworkę, powinien chodzić, pracować. jeśli nie działa jest uszkodzony. Jeśli wiatrak jest sprawny to sprawdź bezpieczniki oraz sam czujnik omomierzem.
pozdrawiam. _________________ XXX
Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość / region): Białystok Posiadane auto: Opel Omega A 2.4i 1994r
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 20 Lip 2008, 20:20
Temat postu:
Re: ( Opel Kadett ) przegrzewający się silnik
sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, wszystkie są ok, w wentylator podpięty na krótko działa, a czujnik jest nowy,
niewiem gdzie leży przyczyna usterki, bo wiatrak wciąż się nie włącza.
Dołączył: 27 Mar 2010 Posty: 27 Skąd jesteś (miejscowość / region): K-ce Posiadane auto: Opel Astra G 1.6 8V AUTO
Piwa: 2/0
Wysłany: Sob 27 Mar 2010, 11:23
Temat postu:
Re: przegrzewający się silnik
kadett90 napisał:
-wszystkie kabelki i przewody są podłączone prawidłowo.
o właśnie i tu czasami jest problem.
Jak masz czujnik na chłodnicy z przewodami to ok a jak masz tylko z pinami gdzie wsuwasz cala kostkę to popatrz jak są ułożone styki w niej,ja miałem taki przypadek u klienta w astrze jedynce że kupił nowy czujni ale nie oryginalny i okazało się że wentylator nie chodzi,a on po prostu miał lustrzane odbicie styków i trzeba było jeden przewód w kostce przełożyć na drugą stronę.
Czasem bzdura spowoduje większą szkodę od poważnej awarii _________________ Diabeł nie sypia z byle kim.
W piekle diabeł jest postacią pozytywną
Nie lekceważ diabła. Ktoś go po coś stworzył
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Kadett ) Porady,problemy techniczne.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.