[2.0 16v LPG] Nie odpala na PB. 4.5V na pompie paliwa.
Witam! mam problem z moja omega 2.0 16v. Gdy psiknę benzyna w filtr paliwa auto odpala i przełącza sie od razu na gaz, lecz kompletnie nie chodzi na benzynie. Wymieniłem już pompę paliwa, sterownik silnika, przekaźnik pompy i nadal nic. Zasilanie jakie jest na pompie paliwa to 4.5V gdy zmostkuje przekaźnik jest prawidłowe 12V lecz auto i tak nie odpala. Świeci się cały czas kontrolka silnika, gdy chce odczytać błędy przez zwarcie pinów nic to nie daje dalej mruga jak głupia. Dodam może ze bezpośrednio do kabli od kompa jest podłączony modulator gazu (BRC) lecz ostatnio je złączyłem i dalej nic. Kontrola przestaje migać tylko po wyjęciu bezpiecznika od gazu. Ps. Immo jest zaślepiony jakaś zworka na której jest logo GM.
witaj kolego, podaj rok produkcji bo niby skąd mam wiedzieć, bo nie wiem czy masz gaznik czy już listwa paliwowa. Ale podejrzewam że listwe paliwową masz, więc możesz wężyk wyjąc paliwowy i wtedy sprawdzić czy paliwo leci (kluczykiem przekręcasz na zapłon, odczekasz i wyłączyć) tak kilka razy i wtedy będziesz wiedział gdzie leży przyczyna. Pozdrawiam
witaj kolego, podaj rok produkcji bo niby skąd mam wiedzieć, bo nie wiem czy masz gaznik czy już listwa paliwowa. Ale podejrzewam że listwe paliwową masz, więc możesz wężyk wyjąc paliwowy i wtedy sprawdzić czy paliwo leci (kluczykiem przekręcasz na zapłon, odczekasz i wyłączyć) tak kilka razy i wtedy będziesz wiedział gdzie leży przyczyna. Pozdrawiam
95r Omega B 2.0 16v 136KM gaz zwykly, listwa oczywiscie. Sprawdzalem na odpowietrzniku, jak zmostkuje badz podlacze na krotko pompe tryska jak nie to nie. Bardziej mysle ze cos w elektryce jest nie tak, jutro odlacze w ogole cala instalacje gazowa i zobacze czy wtedy bedzie chociaz te 4.5V. Pozdrawiam
witaj kolego, podłącz wszystko tak jak było i na listwie paliwowej jest zaworek jakby wentyl, najlepiej zdejmij przewód paliwa który idzie do listwy paliwowej jeśli pójdzie, to masz przyczyne już zawór paliwowy na listwie. Napewno nazbierał brudu z baku. Pozdrawiam Wykręć listwe paliwową i je przeczysz a nastepnie kilka razy przekręcić kluczykiem i wtedy ci odpali.
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 303 Skąd jesteś (miejscowość / region): Nowogard/zachodniopomorskie Posiadane auto: C 5 sedan automat 2009 2.0 benzyna + LPG
Piwa: 78/0
Wysłany: Sob 21 Gru 2013, 01:59
Temat postu:
Re: Nie odpala na PB. 4.5V na pompie paliwa.
Mercel napisał:
witaj kolego, podłącz wszystko tak jak było i na listwie paliwowej jest zaworek jakby wentyl, najlepiej zdejmij przewód paliwa który idzie do listwy paliwowej jeśli pójdzie, to masz przyczyne już zawór paliwowy na listwie. Napewno nazbierał brudu z baku. Pozdrawiam Wykręć listwe paliwową i je przeczysz a nastepnie kilka razy przekręcić kluczykiem i wtedy ci odpali.
co ma czyszczenie listwy jak kolega pisze o anomaljach z prądem na pompie ma 4,5 V _________________ Citroen C5
Re: ( Opel Omega ) [2.0 16v LPG] Nie odpala na PB. 4.5V na pompie paliwa.
To jest ta magiczna 'zworka' ktora laczy 2 przewody tu juz wystepuje napiecie 4.5V na wejsciu.
Dość magiczne obejscia, dodam ze kabel zielony szedl az do prawych drzwi, bialo czerwony gdzies w okolicach radia nie moge zlokalizowac gdzie dokladnie no i 2 przekazniki widoczne na zdjeciu. Kabel szary ktory idzie od 1 z kostek szedl do sterownika centralki (gdy je odcielem centralka przestala zyc). Tam na nowo znalazlem to:
Kable ktore ida bezposrednio do modulu centralki maja dziwny niebieski osad.
I final ktory znalazlem pod maska Tak niektore z tych kabli ida wlasnie do przekaznikow
witaj kolego, podłącz wszystko tak jak było i na listwie paliwowej jest zaworek jakby wentyl, najlepiej zdejmij przewód paliwa który idzie do listwy paliwowej jeśli pójdzie, to masz przyczyne już zawór paliwowy na listwie. Napewno nazbierał brudu z baku. Pozdrawiam Wykręć listwe paliwową i je przeczysz a nastepnie kilka razy przekręcić kluczykiem i wtedy ci odpali.
co ma czyszczenie listwy jak kolega pisze o anomaljach z prądem na pompie ma 4,5 V
tak kolego ma znaczenie, inaczej jest na włączonym zapłonie a inaczej jak pracuje silnik i skoro jest napięcie 4.5V to paliwo na krótko pracuje dopiero jak silnik uruchomi to mamy 12V i kolego wiem bo mam to na co dzień do czynienia. A to co widzę na zdjęciu, miłej zabawy, składaj to wszystko co na zdjęciu widzę lub jedz do elektryka dwa dni i po kłopocie. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Omega ) Elektronika/elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.