Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Astra ) Jaka cewka zapłonowa do astry?



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Astra ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
haz

Czytelnik



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): 3miasto/Olsztyn/Mława
Posiadane auto: Astra 2, 1,4 16V, 90 KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 27 Paź 2014, 13:06
Temat postu:

Jaka cewka zapłonowa do astry?


Na samym początku muszę powiedzieć, że jestem zupełnie zielony w tych sprawach i wybaczcie jak zadaje głupie pytanie. Szukam cewki do mojej astry (Astra 2, 1,4 16V) i mam duży problem. Raczej chciałem coś "markowego" typu Bosch, Beru, NGK itp. Ale jak dzwonie po sklepach i sprawdzam w internecie to różnice w cenie są bardzo duże. Za niby tę samą cewkę wołają od 310 do nawet 700 zł. Jak zapytałem się, któregoś ze sprzedawców skąd ta różnica, to dlatego, że te tańsze to pewnie podróbki. Polecicie jakiś tani, ale dobry sklep internetowy, który oferuje oryginalne części? Albo sklepy stacjonarne na trasie Olsztyn (woj. warm.-maz.)- Mława. Poza tym albo mi się wydaje albo cewki różnych firm trochę inaczej wyglądają i czy na pewno będą pasować do astry? Chciałbym kupić dobrą cewkę do 300-400 zł. Czy muszę jednak więcej dołożyć?
Powrót do góry
maniu1

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 442
Skąd jesteś (miejscowość / region): kiekrz/poznań
Posiadane auto: opel astra h 1,8 elegance 04' z18xe + LPG;ford fusion 1.4 16v '07
Piwa: 27/0
Wysłany: Pon 27 Paź 2014, 18:23
Temat postu:

Re: ( Opel Astra ) Jaka cewka zapłonowa do astry?