Dołączył: 15 Sty 2015 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Opel astra f 1.4 8v
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 15 Sty 2015, 22:29
Temat postu:
Opel astra f błąd 00085
Witam. Mam spory problem z moim opelkiem. Do tej pory miałem problemy z odpaleniem kiedy nagrzał się na słońcu stojąc na parkingu albo na gorącym silniku. Problem znikał gdy auto wystygło. Przedwczoraj wracałem do domu i silnik zgasł w czasie jazdy. Migała kontrolka silnika. Udało mi się go odpalić jeszcze 2 razy i padł całkowicie. Po podłączeniu do kompa pokazuje błąd 00085. W sumie silnik jak jest zimny odpala wkręca się na obroty, pracuje równo. Jak go zgaszę zapala na sekundę i gaśnie. Miał ktoś z was podobny problem?
Silnik C14NZ rocznik 96
00016 Obwód solenoidu przedni lewy
00017 Obwód solenoidu przedni prawy
00019 Obwód przekaźnika zaworu
00025 Uszkodzony ząb na kole sensora
00028 Obwód solenoidu tył lewy
00029 Obwód solenoidu tył prawy
00035 Obwód przekaźnika pompy zwrotnej
00037 Obwód przełącznika hamulców
00039 Nieprawidłowy Sygnał Sensora Prędkości Przedniego Lewego Koła
00041 Otwarty obwód sensora koła przednie lewe
00042 Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości przedniego prawego koła
00043 Otwarty obwód sensora przedniego prawgo koła
00044 Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości tylnego lewego koła
00045 Otwarty obwód sensora tylnego lewego koła
00046 Nieprawidłowy sygnał sensora prędkości tylnego prawego koła
00047 Otwarty obwód tzlnego prawego koła
00048 Napięcie akumulatora poza zakresem
00055 Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
; Opel Astra-F 91-96 Multec C14NZ kody usterek
00012 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
00013 Sonda lambda - otwarty obwód
00014 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
00015 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
00016 Czujnik spalania stukowego - brak sygnału
00017 Wtryskiwacz(e) - nieprawidłowe działanie
00018 System regulacji spalania stukowego
00019 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał
00021 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
00022 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
00024 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów
00025 Wtryskiwacz(e) - zbyt niskie napięcie
00028 Przekaźnik pompy paliwa - nieprawidłowe działanie
00029 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie
00032 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie
00033 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie
00034 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie
00035 ECU Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
00041 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00043 Soleniod recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00044 Sonda lambda - uboga mieszanka
00045 Sonda lambda - bogata mieszanka
00046 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00047 Zawór recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00049 Akumulator - zbyt wysokie napięcie
00051 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU
00052 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00053 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00055 Wymienić urządzenie sterujące ECU
00056 Soleniod dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00057 Soleniod dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00061 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie
00062 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie
00063 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt niskie napięcie
00064 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt niskie napięcie
00066 Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) - nieprawidłowy sygnał
00067 Przepływomierz powietrza (MAF) - nieprawidłowy sygnał
00068 Przepływomierz powietrza (MAF) - zbyt niskie napięcie
00069 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
00071 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
00072 ECU Przewód wtryskiwacza - otwarty obwód
00075 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt niskie napięcie
00076 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt wysokie napięcie
00081 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
00083 Immobiliser - niezaprogramowany
00084 Immobiliser - brak sygnału
00085 Immobiliser - nieprawidłowy sygnał
00087 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt niskie napięcie
00088 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt wysokie napięcie
00092 Czujnik położenia wałka rozrządu - nieprawidłowy sygnał
00093 Moduł sterownika czterokanałowego (QDM) - nieprawidłowe działanie
; Opel Astra-F 92-96 Multec C14SE kody usterek
00012 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
00013 Sonda lambda - otwarty obwód
00014 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
00015 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
00016 Czujnik spalania stukowego - brak sygnału
00017 Wtryskiwacz(e) - nieprawidłowe działanie
00018 System regulacji spalania stukowego
00019 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał
00021 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
00022 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
00024 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów
00025 Wtryskiwacz(e) - zbyt niskie napięcie
00028 Przekaźnik pompy paliwa - nieprawidłowe działanie
00029 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie
00032 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie
00033 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie
00034 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie
00035 ECU Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
00041 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00043 Soleniod recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00044 Sonda lambda - uboga mieszanka
00045 Sonda lambda - bogata mieszanka
00046 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00047 Zawór recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00049 Akumulator - zbyt wysokie napięcie
00051 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU
00052 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00053 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00055 Wymienić urządzenie sterujące ECU
00056 Soleniod dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00057 Soleniod dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00061 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie
00062 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie
00063 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt niskie napięcie
00064 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt niskie napięcie
00066 Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) - nieprawidłowy sygnał
00067 Przepływomierz powietrza (MAF) - nieprawidłowy sygnał
00068 Przepływomierz powietrza (MAF) - zbyt niskie napięcie
00069 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
00071 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
00072 ECU Przewód wtryskiwacza - otwarty obwód
00075 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt niskie napięcie
00076 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt wysokie napięcie
00081 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
00083 Immobiliser - niezaprogramowany
00084 Immobiliser - brak sygnału
00085 Immobiliser - nieprawidłowy sygnał
00087 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt niskie napięcie
00088 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt wysokie napięcie
00092 Czujnik położenia wałka rozrządu - nieprawidłowy sygnał
00093 Moduł sterownika czterokanałowego (QDM) - nieprawidłowe działanie
; Opel Astra-F 99 Komputer pokładowy (MID) kody usterek
00051 Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
00052 Przeprogramować pamięć programu
00055 Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
00121 Szyna zbiorcza
00122 Za niskie napięcie bezpiecznika światła hamulcowego
00167 Za niskie napięcie miernika zbiornika
00168 Za wysokie napięcie miernika zbiornika
00169 Za niskie napięcie sensora temperatury zewnętrznej
00171 Za wysokie napięcie sensora temperatury zewnętrznej
00173 Za niskie napięcie sygnału zużycia paliwa
; Opel Astra-F 99 Wyświetlacz trójfunkcyjny (TID) kody usterek
00081 Przewód szyny zbiorczej SDA, zwarcie do masy
00082 Przewód szyny zbiorczej SCL, zwarcie do masy
00083 Przewód szyny zbiorczej MRQ, zwarcie do masy
00084 Przewód szyny zbiorczej SDA, zwarcie do napięcia lub przerwany obieg
00085 Przewód szyny zbiorczej SCL, zwarcie do napięcia lub przerwany obieg
00086 Przewód szyny zbiorczej MRQ, zwarcie do napięcia lub przerwany obieg
00087 Kable szyny zbiorczej SDA/SCL, zwarcie w obiegu prądowym
00088 Kable szyny zbiorczej SDA/MRQ, zwarcie w obiegu prądowym
00089 Kable szyny zbiorczej SCL/MRQ, zwarcie w obiegu prądowym
00091 Przewody szyny zbiorczej SDA/SCL, przewody zamienione
00092 Przewody szyny zbiorczej SCL/MRQ, przewody zamienione
00093 Wewnętrzny błąd radia
00094 Kable szyny zbiorczej SDA/SCL/MRQ, błąd parzystości
00095 Kable szyny zbiorczej SDA/SCL/MRQ, błąd timeout
00096 Przewody szyny zbiorczej SDA/MRQ, przewody zamienione
00169 Sensor temperautry zewnętrznej, zwarcie do masy
00171 Sensor temperautry zewnętrznej, zwarcie do napięcia lub przerwany obieg
; Opel Astra-F 96-02 Multec X14NZ kody usterek
00012 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
00013 Sonda lambda - otwarty obwód
00014 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie
00015 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie
00016 Czujnik spalania stukowego - brak sygnału
00017 Wtryskiwacz(e) - nieprawidłowe działanie
00018 System regulacji spalania stukowego
00019 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał
00021 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
00022 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
00024 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów
00025 Wtryskiwacz(e) - zbyt niskie napięcie
00028 Przekaźnik pompy paliwa - nieprawidłowe działanie
00029 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie
00032 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie
00033 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie
00034 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie
00035 ECU Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
00041 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt wysokie napięcie
00042 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00043 Solenoid recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00044 Sonda lambda - uboga mieszanka
00045 Sonda lambda - bogata mieszanka
00046 ECU Przewód wtryskiwacza - zbyt wysokie napięcie
00047 Zawór recyrkulacji spalin - nieprawidłowe działanie
00049 Akumulator - zbyt wysokie napięcie
00051 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU
00052 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00053 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00055 Wymienić urządzenie sterujące ECU
00056 Solenoid dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie
00057 Solenoid dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie
00061 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie
00062 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie
00063 ECU Przewód wtryskiwacza (2/3) - zbyt niskie napięcie
00064 ECU Przewód wtryskiwacza (1/4) - zbyt niskie napięcie
00066 Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) - nieprawidłowy sygnał
00067 Przepływomierz powietrza (MAF) - nieprawidłowy sygnał
00068 Przepływomierz powietrza (MAF) - zbyt niskie napięcie
00069 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
00071 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie
00072 ECU Przewód wtryskiwacza - otwarty obwód
00075 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt niskie napięcie
00076 Kontrola momentu obrotowego (AT) - zbyt wysokie napięcie
00081 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
00083 Immobiliser - niezaprogramowany
00084 Immobiliser - brak sygnału
00085 Immobiliser - nieprawidłowy sygnał
00087 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt niskie napięcie
00088 Klimatyzacja sygnał sterujący - zbyt wysokie napięcie
00092 Czujnik położenia wałka rozrządu - nieprawidłowy sygnał
00093 Moduł sterownika czterokanałowego (QDM) - nieprawidłowy
Dołączył: 15 Sty 2015 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Opel astra f 1.4 8v
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 17 Sty 2015, 12:32
Temat postu:
Re: ( Opel Astra ) Opel astra f błąd 00085
Dokładnie to immobilizer nieprawidłowy sygnał. Po wykasowaniu błąd wraca na dwóch kluczykach sprawdzane. Nie wiem od czego zacząć bo objawy wskazują na halla albo moduł zapłonu a błąd mam tylko 00085 czyli immobilizer nieprawidłowy sygnał.
Można by spróbować wymienić czujnik halla. Też kiedyś miałem podobny problem, tylko u mnie silnik jak był zimny to miał problem z odpaleniem, a jak się zagrzał to tracił moc. Po wymianie czujnika położenia wału problem znikł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.