Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Movano ) moje movano 2.5 cdti nie wchodzi na obroty



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Movano ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ajpo

Czytelnik



Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Ostróda
Posiadane auto: opel movano 2.5 cdti
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 25 Mar 2015, 19:29
Temat postu:

moje movano 2.5 cdti nie wchodzi na obroty


Witam wszystkich jestem nowy na forum
Jestem posiadaczem, od pół roku opla movano 2,5 cdti z 2006 roku. Pracuje w elektryce i nie znam się na mechanice dltego proszę o pomoc jak ktoś miał taki przypadek. Po pierwsze kupiłem go jak się okazało od handlarza, który cofnął