Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): bochnia Posiadane auto: tigra 1.4 16v
Piwa: 0/2
Wysłany: Czw 07 Maj 2015, 22:25
Temat postu:
tigra 1.4 16v, zgasł i nie odpalił
Witam,
mam problem z tigi, autko śmigało jak złoto, po czym dziś nagle usłyszałem jakby stukot, silnik zgasł, olej w normie.
Próby odpalenia niestety końcą się na stuknięcie przekaźnika i próbie ruszenia rozrusznika. Auto na pych nie odpala blokuje koła i tyle całej zabawy, brak uszkodzeń widocznych, zero wycieków, paski całe.
Kolejna ciekawostka nie wchodzą biegi 2 oraz 4
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): bochnia Posiadane auto: tigra 1.4 16v
Piwa: 0/2
Wysłany: Nie 10 Maj 2015, 10:55
Temat postu:
Re: ( Opel Tigra ) tigra 1.4 16v, zgasł i nie odpalił
Rozrzad bez zmian siedzi. Nie wskoczyl by przeciez. Udalo mi sie kupic glowice ktora sam zdemontowalem.za grosze od kumpla. Jutro oddam do planowania bo ponoc trzeba pomimo ze ta byla niedawno planowana bo zmienial uszczelka.
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Pon 11 Maj 2015, 10:24
Temat postu:
Re: ( Opel Tigra ) tigra 1.4 16v, zgasł i nie odpalił
Witam.
Nie rozumiem twojej naprawy:
Cytat:
Udalo mi sie kupic glowice ktora sam zdemontowalem.za grosze od kumpla.
A po co kupować skoro można swoją zregenerować, no chyba że właśnie pasek zerwał i zawory wykrzywiły stąd pewnie wymiana głowicy. ( tylko tak tutaj rozumiem).
Cytat:
Nie wskoczyl by przeciez
Pasek rozrządu może przeskoczyć i zablokować silnik, choćby poprzez gwałtownie ruszanie lub na hol.
Z pierwszego postu nie bardzo rozumiem dotyczący Twoich problemów, ponieważ nie bez powodu zgasł w czasie jazdy i próby odpalenia silnika na którym mogło zablokował obrócenia wału korbowego poprzez przeskoczenia paska rozrządu, a więc przyczyn mogą być inne niż wskazujesz. A przyczyny mogą być takie: zerwany pasek, zbyt luźny pasek był, co właściwie przeskoczył( zużyty lub naciągacz paska wyrobiony), zatarty wał korbowy. (tylko w takich sposób zablokowania samego silnika, no chyba że jeszcze skrzynia biegów ale jej uszkodzenia nie koliguje silnika)
W Twoim przypadku pasek musiał przeskoczył co blokując między tłokiem a trzon zaworów, a więc próby dalszy kręcenia rozrusznikiem, musiały powyginać trzon zaworów oraz uszkodzenia samego rozrusznika.
Nawet jeśli sam rozrusznik się zablokował, to nie bez powodu słychać teraz głośnej pracy silnika.
Moim skromnym powiedzeniem, to tłok o w zawór uderzył stąd teraz taka praca silnika. (tak wynika z opisany problemów). _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Tigra ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.