Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 17 Lut 2016, 00:27
Temat postu:
sterownik
to musiał bzyczeć ten dolny elektrozawor,ciezko stwierdzic bo na dotyk nie czuc wibracji.Sprawdziłem wszystko tak jak opisał pan z phu. omega. _________________ Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Sro 17 Lut 2016, 22:07
Temat postu:
Re: ( Opel Frontera ) pompa VP44 błąd 1660
Ten dolny zawór załącza tylko wtedy, kiedy przekręcasz kluczykiem na zapłon i tak zostaje aż do wyłączenia zapłonu.
Więc nie prawa tak się zachowywać, w jakim zostało opisane, raczej musiał być to elektrozawór.
Pozdrawiam.
Ps.Tego ostatniego zdania nie rozumiem:(opisał pan z phu. omega.), jaki omega?. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 17 Lut 2016, 23:23
Temat postu:
Odp
Na forum udziela się osoba z firmy phu omega można na YT znaleźć ich filmy na temat tych pomp. Pzdr _________________ Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Czw 18 Lut 2016, 17:30
Temat postu:
Re: ( Opel Frontera ) pompa VP44 błąd 1660
Cytat:
Na forum udziela się osoba z firmy phu omega
No i co twierdzi na podstawie twojego problemu?. Gdzie i na jakim forum, tutaj, czy na innym forum. (Daj namiar na którym forum udziela się, napisz na wp.) _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 19 Lut 2016, 23:32
Temat postu:
dalej nie odpala
((Elektrozawór kąta wtrysku brzęczy-tyka po włączeniu zapłonu)) na tym wątku znalazłem przypadkowe info.)))))))))))Sterownik pompy jest już naprawiony i zamontowany ale auto dalej nie odpala.pomimo 2 godzin spedzonych na odpowietrzaniu auta mam wrazenie ze auto dalej jest zapowietrzone. pozatym ciągle swieci sie żółta kontrolka check engine i od poduszek powietrznych(świeciły sie od czasu zakupu auta) ale OP-com nie pokazuje już żadnych błedów. _________________ Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Sob 20 Lut 2016, 20:40
Temat postu:
Re: ( Opel Frontera ) pompa VP44 błąd 1660
Skoro tyle czasu już odpowietrzałeś, to za każdym razem przy próbie odkręcenia z któryś przewodów paliwowy, układ ponownie się zapowietrza. Przy próbie uruchamiania silnika nie należy już odkręcać przewodów ani dodawać gaz, a więc spróbuj odpalić, tak ja opisałem, również nie należy kręcić silnikiem więcej, jak 2- 3 sekundy. Te silniki z taką pompą są trudne do odpalenia i tylko wyłączenie tak jak opisałem, udaje się odpalać, w przeciwną stronę niż opisałem, to można kręcić, kręcić, kręcić i jeszcze raz kręcić.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 20 Lut 2016, 23:36
Temat postu:
Sterownik
Sprawdzilem rzekomo naprawiony sterownik i okazuje się że angielski pajac nie naprawił go jak należy bo błędow nie pokazuje ale na wyjsciu elektrozaworu nie ma wystarczającego napięcia /natężenia. Jutro postaram się wyłuskać inny sterownik ze szrotu. Czy moge moje kuczyki parować z nowym sterownikiem czy musze pastylki nowe czyste kupić? Pzdr _________________ Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Nie 21 Lut 2016, 00:21
Temat postu:
Re: ( Opel Frontera ) pompa VP44 błąd 1660
Cytat:
rzekomo naprawiony sterownik i okazuje się że angielski pajac nie naprawił go jak należy
No cóż, naprawy amatorskie długo nie pochodzą, jeśli do tego nie ma się specjalnego kleju, a tylko użyto za pomocą cyny lub klejem do komputera, to nie ma co się dziwić.
Cytat:
ale na wyjsciu elektrozaworu nie ma wystarczającego napięcia /natężenia.
Ile pokazuje, podaj wartość.(Dlaczego nie podajesz uzyskane wyniki?, skąd mam wiedzieć co pokazuje, a co nie pokazuje i ile.)
Cytat:
Czy moge moje kuczyki parować z nowym sterownikiem czy musze pastylki nowe czyste kupić?
Jeżeli masz czym rozkodować immobiliser, a następnie zakodować do nowego to owszem, bo bez tego nie ma możliwości zakodowania do nowej pastylki lub sterownika z innego silnika.
Przypominam, że tu nie chodzi o kluczyk, w kluczyku mamy umieszczoną pastylkę i wystarczy jej rozebrać, tak jakbyśmy chcieli baterię zmienić, lecz baterii nie ruszamy i jej obudowy, a tylko samego kluczyka, na którym będzie dość widoczny.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 21 Lut 2016, 21:01
Temat postu:
wisienka na torcie
Teraz zrobiło się ciekawie.załatwiłem sterownik ze szrotu razem z kluczykiem,numer cześci i rok prod sterownika ten sam co stary sterownik i po zamontowaniu objawy są dokładnie takie same jak na starym``naprawionym`` sterowniku AAA co najciekawsze nowy sterownik wykazuje błąd immo z własnym kluczykiem a z moim starym kluczykiem błędu nie pokazuje....?????? czyli wychodzi na to że pompa nie jest parowana z kluczykiem?!?!?! jak pisałem wcześniej że pali się ciągle pomarańczowa lampka silnika na zegarach i czerwona lampka AIRBAG zapala się potem gasnie i znow zapala na stałe. POMIMO braku błędów palą sie nonstop więc może główny komputer jest uwalony??? już niewiem o co biega z tym autem. _________________ Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Nie 21 Lut 2016, 22:11
Temat postu:
Re: ( Opel Frontera ) pompa VP44 błąd 1660
Cytat:
czyli wychodzi na to że pompa nie jest parowana z kluczykiem?!?!?!
Oczywiście, że nie, o czym wcześniej pisałem.
Powtórzę jeszcze raz, pompa nie ma nic wspólnego z immobiliserem, za to sterownik pompy, tak.
Cytat:
najciekawsze nowy sterownik wykazuje błąd immo z własnym kluczykiem
Tutaj należy z nowego kluczyka wyjąć pastylkę i przełożyć do tej, co używasz w aucie, w innym przypadku błąd immobilisera nadal będzie, ponieważ, być może za daleko zasięg ma od czytnika immobilisera, pomimo że przykładamy blisko czytnika.
A więc musisz przełożyć pastylkę, samo przełożenie nie jest trudne i jest dość łatwy.
Cytat:
POMIMO braku błędów, palą się non stop, więc może główny komputer jest uwalony??? już nie wiem, o co biega z tym autem.
Toż pokazał: Błąd immobilisera?.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 22 Lut 2016, 00:01
Temat postu:
sterownik
przepraszam żle napisałem z tą pompą. koncowy efekt jest taki że na starym i nowym sterowniku pompy nie ma błędów na op-comie ale świecą się na zegarach airbag i żółta ostrzegawcza od silnika i obydwa sterowniki współpracują tylko z orginalnymi kluczykami pastylkami sterownik kupiony z pastylką własną nie chce współpracować i pokazuje błąd a ze starymi nie pokazuje błędu więc zaczynam się zastanawiać czy główny komputer nie jest jakoś uwalony skoro dwa sterowniki z róznych żródeł pokazują ten sam objaw to moze jest coś innego bo dlaczego nie pokazuje zadnego błędu gdy świecą się ostrzeżenia na zegarach? _________________ Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Pon 22 Lut 2016, 11:27
Temat postu:
Re: ( Opel Frontera ) pompa VP44 błąd 1660
Cytat:
ale świecą się na zegarach airbag i żółta ostrzegawcza od silnika
hmm, airbag nie ma nic wspólnego z silnikiem i jest to oddzielny moduł sterowany przez airbag. Z kolei kontrolka silnika to jest ostrzegawczy, że coś się dzieje w silniku, takie jak: Zawór podciśnieniowy, pompa podciśnieniowa, gruszka(mieszek) turbiny, uszkodzony egr, przewody podciśnieniowe i tutaj należy sprawdzić, stan przewodów oraz pompy podciśnieniowej, ponieważ te dwie rzeczy mają związek z egr i zaworem podciśnieniowym oraz klapką zawirowania i turbiną stąd ten komunikat.
Ps. Ostatni raz udzieliłem Tobie odpowiedzi, powody znajdziesz, czytając od początku postu. Miałeś kilka pytań, które nie raczysz odpowiedzieć, więc skoro tak podchodzisz do sprawy, to twoja sprawa. (Nie mówiąc już o jednej rzeczy)
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Saab 9.3 2.2tid
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 05 Cze 2016, 11:55
Temat postu:
vectra 2,2 DTI P1630
mam ten sam problem mechanik powiedział że pompa a okazało się ze sterownik naprawiłem go w sandomierzu bardzo szybko mechanik odesłał już naprawiony mogę go polecić z czystym sumieniem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Frontera ) Porady ,problemy techniczne .
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.