Posiadam Opla VIvaro 2004 1,9DI ( DCI) 74kw
Jakis czas temu silnik dokonał żywota i byłem zmuszonyalbo szukac nowego busa albo na wymiane serducha.
Jako ze zainwestowałem niedawno w wymiane skrzyni, sprzegła postanowiłem kupic silnik ( nie uzywkę, regenerowany na nowych cześciach - 2lata gwarancji)
z wymiana poszło wszystko nowy rozrząd, czujnki ( wszystkie), filtry
stare zostało tylko pompa, wtryski, turbina.
Oto mój problem:
po złozeniu i odpaleniu autko muliło strasznie ale jechało.( myslałem ze ma sie dotrzec itp)
po 2 dniach podpiąłem kompa wyszła przepływka - wiec wymieniłem na nową
Autko odzyskało wigor ale nie do końca.
przy przyspieszniu dalej niema za duzo mocy ( wiecej niz przed wymianą przepływki)
i czuć delikatne drgania ( jakby przerywanie) i czasem przy odpalaniu niereaguje na pedał gazu.
musze zgasic i na nowo zapalic i wtedy reaguje.
Czasami tez przy hamowaniu obroty spadaja prawie do zera i czasem auto gasnie.
Teza nr 1 - Wtryski
ok 6m-cy temu sprawdzane i byly ok a pozatym do ostatniego dnia starego silnika niebyło tego przerywania wiec na zdrowy rozum po przełozeniu do nowego niemogly ( chyba zepsuc).
pozatym komputer nic nie pokazuje.
Jesli ktos miał podobny przypadek prosze o informacje.
z góry dziekuje.
Witam ponowie
Problem dalej występuje lecz zauważyłem że kiedy przy hamowaniu kiedy oboty spadaj do zera i gasnie pali sie kontrolka od ABS
toznaczy ze jak startuje silnik i zapala sie ta kontrolka wtedy przy dojezdzaniu do swiatel czesto go dusi o gaśnie
czy Abs ma co z tym wspólnego?
Kod błedu ABS C0124 ( foutcode C10C4 - Retourpomp - magneetklep relais - funktie onjust ( funkcja niepoprawna)
pomocy bo juz majątek poszedł na mechaników
a w NL chyba nieradzą sobie z niczym wiecej niz wymiana zarówek
Ostatnio zmieniony przez PiotrTOMASZ dnia Czw 23 Lis 2017, 22:32, w całości zmieniany 2 razy
Re: ( Opel Vivaro ) Po wymianie silnika brak mocy. problem rozwiązany
Nic nie pomogło.
Powoli trace nadzieje.
Musze chyba isc w koszta i oddac wtryski do sprawdzenia a jak to nie pomoze to pompe.
Mam nadzieje ze ktos naprowadzi mnie jeszcze na jakis inny trop.
Pzdr
Witam
Okazało sie ze jeden z wtrysków przy wymianie "sie uszkodzil" i trzeba wymieniac bo on robil takie problemy.
okazało sie dopiero na tescie przelewowym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Vivaro ) Porady i problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.