Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyfelgiksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Zafira ) Odpowietrzenie układu paliwowego



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Zafira ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kibol66

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Opel Zafira 2.0 DI
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 23 Lut 2009, 11:45
Temat postu:

Odpowietrzenie układu paliwowego


Witam dzisiaj chcialem spuscić z ukladu paliwowego wode która niby tam sie zbiera pod filtrem paliwowym i cóż sie okazało ,że zamiast wody dostało sie tam powietrze co mogę zrobić bo nie można nawet odpalić domowym sposobem aby to odpowietrzyć?silnik X20DTL,dzieki za rade.Pozdrawiam
Powrót do góry
gadu-gadu
mobil77

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 137
Skąd jesteś (miejscowość / region): WARSZAWA
Posiadane auto: opel corsa C 17 tdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 23 Lut 2009, 21:35
Temat postu:

Re: ( Opel Zafira ) Odpowietrzenie układu paliwowego


nalej do filtra paliwowego oleju napedowego do pelna krec dlugo rozrusznikiem sam musi sie odpowietrzyc
Powrót do góry
kibol66

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Opel Zafira 2.0 DI
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 23 Lut 2009, 23:05
Temat postu:

Re: ( Opel Zafira ) Odpowietrzenie układu paliwowego


Dzieki za podpowiedz jutro sprawdze bo dzisiaj juz troszke puzno jest i napisze jaki wynik z tego wyszedł.Pozdrawiam
Powrót do góry
gadu-gadu
Bastion

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 58

Posiadane auto: Opel Zafira Comfort DTI 2.0 2003r
Piwa: 3/0
Wysłany: Wto 24 Lut 2009, 00:59
Temat postu:

Re: ( Opel Zafira ) Odpowietrzenie układu paliwowego


Czytalem, ze trzeba zdjac plastikowa pokrywe silnika. Potem odkrecic/poluzowc przewod pierwszego wtryskiwacza i krecic rozrusznikiem az zacznie cieknac ropa. Potem kolejno tak samo z pozostalymi wtryskiwaczami.

Poszukaj w necie, gdzies kiedys widzialem dokladny opis.

Jezeli masz silnik DTH/DTI to z tego co pamietam to pompa wtryskowa VP 44 NIE ODPOWIETRZA sie. Pompa jest smarowana ropa i przy dlugim kreceniu na "sucho" zaciera sie jakis tam trybik i powoduje termiczne uszkodzenie modulu elektornicznego.

Moim zdaniem (jestem poczatkujacy mechanik amator) to jezeli chcesz odpowietrzac przez krecenie rozrusznikiem to powinienes robic to z wyczuciem. Maksymalnie 15 sec krecenia i 10 minut odpoczynku.

Uwazaj na pompe wtryskowa bo nowa to pare tys. zl a wymiana modulu
eletronicznego (tzw. regeneracja) to przynajmniej 300 zl
Powrót do góry
kibol66

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Opel Zafira 2.0 DI
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 24 Lut 2009, 01:08
Temat postu:

Re: ( Opel Zafira ) Odpowietrzenie układu paliwowego


silnik z 2,0DI to X20DTL z tego co wyczytałem pompę mam VP44,ale dzieki za odpowiedz na posta jutro sprawdze jak niedam rady to do mechanika zaciagne:).Pozdrawiam
Powrót do góry
gadu-gadu
Reklama








Wysłany: Wto 24 Lut 2009, 01:08
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Bastion

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 58

Posiadane auto: Opel Zafira Comfort DTI 2.0 2003r
Piwa: 3/0
Wysłany: Wto 24 Lut 2009, 01:26
Temat postu:

Re: ( Opel Zafira ) Odpowietrzenie układu paliwowego


kibol66 napisał:
silnik z 2,0DI to X20DTL wiec ciakawy jestem co za pompe mam


W tych silnikach byla chyba pompa VP 33, ktora sie podobno odpowietrza?
Niemniej uwazaj na zatarcie pompy i spalenie elektroniki.
Powrót do góry
kibol66

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Opel Zafira 2.0 DI
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 24 Lut 2009, 11:29
Temat postu:

Re: ( Opel Zafira ) Odpowietrzenie układu paliwowego


Witam ponownie :)po zalaniu filtra paliwkiem na maxa próbowałem odpalić i kreciłem,kręciłem i nic aż mi sie żal zrobił rozrusznika i postanowiłem zacholować go do mechanika w warsztacie odpowietrzyli cały układ i co nie odpalił ale wepchneli go na rolki i odziwo odpalił za jednym obrotem koła zamachowego a wiec jak narazie wszystko gra wiec dzieki panowie za podpowiedzi.Pozdrawiam
Powrót do góry
gadu-gadu
zorro666

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 2


Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 16 Mar 2009, 13:27
Temat postu:

Re: ( Opel Zafira ) Odpowietrzenie układu paliwowego


witam dzisiaj zabrałem sie za wymiane filtra wszystko poszło ładnie wymieniłem filtr zalałem go palwem złożyłem wszystko ,odpaliłem pochodził kilka sekund i kicha !! cheblowałem go coś z 20 minut i nic ! ale poczytałem inne posty i eureka zdjołem wężyk ten gumowy z pompy do wlewu paliwa wsadziłem kompresor i zaczołem pompować aż polało sie paliwo z tego wężyka pokręciłem kilka sekund i silniczek chodzi Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Zafira ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Opel Zafira »

Opinie o samochodach Opel Zafira - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Zafira ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Opel

Astra

8 900

2003r.

219 700 km

dolnośląskie

Opel

Astra

14 400

2006r.

78 000 km

kujawsko-pomorskie

Opel

Astra

22 800

2007r.

171 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group

bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne

Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Corsa    Vectra Klub Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2014 Created by idealneT and OM System