Witam,
Mam duży problem, mechanicy nawet w serwisie opla nie potrafią zdiagnozować co jest grane.
Otóż robiłem kapitalny remont silnika ( 2,5 DTI commonrail) zostało wymienione: rozrząd, uszczelki pod głowicą i pod klawiaturą, nowe świece, turbina, jeden wtryskiwacz, pierścienie na tłokach, szlif wału.
Głowica była sprawdzana i pozostałe wtryskiwacze i są ok.
Samochód dymi na czarno i nie ma mocy. W serwisie na komputerze wyskakuje błąd i każe wymienić moduł sterujący silnikiem.
Wszystkie parametry są idealne oprócz dozowania paliwa, powinien miec 8-10mg/suw a ma 18mg. Dostaje za dużo paliwa i go nie spala.
Co może być przyczyną?
Uważam że gdyby moduł silnika był walnięty to świeciła by się kontrolka od serwisu lub auto by nie odpalało.
Proszę o pomoc.
Może być jednostka sterująca.Ona odpowiada za dawkowania paliwa i nie koniecznie taka usterka będzie sygnalizowana kontrolką. _________________ Pozdrawiam Waldek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Movano ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.