Opel

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Opel Calibra ) Kupno calibry - na co zwrócić uwagę..?



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Calibra ) Oceń swoje auto
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktor008

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 299
Skąd jesteś (miejscowość / region): wszechświat
Posiadane auto: Seta C3
Piwa: 3/0
Wysłany: Sob 19 Wrz 2009, 00:05
Temat postu:

Kupno calibry - na co zwrócić uwagę..?


Witam.

Mam "okazje" kupić dość zadbany egzemplarz calibry z roku 93 (2 lata w kraju) która jest po niby remoncie silnika (na co są niby faktury);
Sprzedaje ją taki pedancik.. który dbał o wnętrze auta i z racji swojego zamiłowania do majsterkowania i żyłki "złotej rączki" większość rzeczy robił sam. Jedynym widocznym mankamentem auta który nieco razi jest spartolenie przez niego krawędzi nadkoli które rdzewiały a których nie umiał zrobić dobrze i pieprzył - za grubo nałożył szpachli i pozaklejał to taśmami czarnymi.. w sumie bardzo nie widać.. NO bynajmniej rdza nie świeci ale sam przyznaje że "spartoliłem". Poza tym silnik jest oki widać że nie ma większych wycieków (w koncu po remoncie niby) tylko troche wilgoci widać spod uszczelki pod klawiaturą.. reszta sucha.. zastanawia fakt że poza uszczelkami gość dodał sporo silikonu dla uszczelnienia takiego czerwonego i troche to razi po oczach jak maske otworzy.
Reszta lakieru w stanie nienagannym jak na ten rocznik powiedziałbym nawet dobrym. Auto lekko optycznie tuningowane ale bez przesadnych spojlerów. tylko w środku troche zmieniony z zewnątrz właściwie tylko przciemnienie szyb i lezki alla "bad-look" kolor wozu to jakiś dziwny odcień granatowego wpadajacy w morski.. chyba każdy kojarzy.
Ceni sobie to auto na ok 4800 zł.. nie wiem czy to dobra cena.. zarzeka się że silnik jak i cała reszta mechanizmów działa.. sam jeszcze tego nie sprawdzałem. Rdzy nigdzie nie widać..
Na co jednak zwrócić uwagę szczególną przy kupnie tego auta.
Silnik to 2.0 i 8v 115km.. - czyli ponoć najbardziej żywotna jednostka.
przebieg ok 220tys km. (na liczniku) co moze być prawdą bo wóz nie jest powierzchownie "zmęczony".
Sam nie wiem.. trochę mi się dużo wydaje za ten rocznik.. w końcu to 17 lat..
Co sądzicie.. co radzicie..?

ps. nie chce mi w tej cenie radia zostawić..Sad
Powrót do góry
krzysieksek

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 285
Skąd jesteś (miejscowość / region): lublin
Posiadane auto: t&c 3.6
Piwa: 10/0
Wysłany: Sob 19 Wrz 2009, 08:59
Temat postu:

hm zlota raczka


jak nadkola rdzewieja a maja prawa zwlaszcza w oplu i to 17 letnim to sie wstawia reperaturki a nie szpachluje tym bardziej ,ze piszesz byle jak to zrobił.Wg mnie przebieg mało realny bo silnika sie przy takim przebiegu nie powinno remontowac.wiesz co ja widze ,ze on jakas złotówa żałuje radia a jak jest samochód żalowany to sie może psuć niestety.Wkońcu nie on Tobie nie robi łaski ale odwrotnie a sądze ,ze w dzisiejszych czasach tez cięzko sprzedać Bauerporsche .Jezeli juz miec calibre ja tak sadze to z silnikiem 2.5 troche drozszym w eksploatacji ale za to niezle jezdzi i kupuj ze sprawną klimą fajna sprawa

ps.odnosnie tej złotej rączki to nie umial wyszpachlować nadkoli,silikonu tez nawalił niewiadomo ile,ciekawe na ile dokladnie zrobił inne naprawy bo te dwie o których piszesz coś mu nie wyszły.Piszesz ,ze ceni dużo to kwestia ceny nie wiadomo w jakim stanie pozostala blacharka ,jakie opony ,felgi wyposażenie ,zawieszenie,ile wazny przegląd,oc itd to są zawsze koszty na dzień dobry przy kupnie .Miejmy nadzieje ,ze jak zrobił remont to wstawił nowy rozrzad i pompe wodyTo juz musisz sie zastanowic co byś wybrał bo takie niby okazje niejednemu wyszły bokiem
Powrót do góry
wiktor008

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 299
Skąd jesteś (miejscowość / region): wszechświat
Posiadane auto: Seta C3
Piwa: 3/0
Wysłany: Sob 19 Wrz 2009, 11:22
Temat postu:

Re: ( Opel Calibra ) Kupno calibry - na co zwrócić uwagę..?


tzn. tak... rozrząd oczywiście zmieniał.. (zmienić musiał przy remoncie silnika); Bynajmniej to zapewnia. Jak rozrząd kompletny to i pompa wody.. Ale to wyjdzie z tych jego faktur które miał mi pokazać..
Wiem że to ja raczej jemu łaskę robić powinienem i że ciężko dziś sprzedać więc jakbym sie wpakował to i ja mogę mieć problemy to też się nie "palę" na to porshe..:/
Jednak silnik wygląda dobrze.. przewody wysokiego napięcia, świece, itd też wszystko wymienił.. umył silnik po tym remoncie (w lutym) i od tamtej pory jak twierdzi nic nie grzebał.. i widać tylko tą delikatną wilgoć z uszczelki pod klawiaturą.. nie wiem czemu.. może coś krzywo dorkęcił..(?)
Jeszcze nie wiem jak to jeździ.. al to się okaże. Powiem szczerze że nie podoba mi się ten silikon wokół tych uszczelek.. Miałem już tak robione w swoim audi i wiem że to G.. daje a tylko Ch.. wygląda..:/
Felgi: są aluminiowe ale poprzecierane mocno na krawędziach.. (czyli jakaś lebioda po krawężnikach jeździła); Pewnie też źle wyważone ma koła bo coś wspominał że powyżej 110km/h coś mi kierownica bije.. Opony jeszcze bierznik mają ale już raczej na drugi sezon sie nie nadadzą a ja próuje utargować dodatkowo koplet zimówek z felgami w tej cenie.. Radio chce dodatkową kasę bo niby prawie nówka i mu szkoda.. (wiaodmo); Audio też tam jakieś w bagażniku zakładał. Ogólnie bagażnik w ładnym stanie.. czyściutko i pachnąco w aucie.. nie ma śładów korozji pod dywanikami ani wilgoci.. to myżlę że tu się nie ma do czego przyj.. Ale z zewnątrz.. te nadkola - nie wiem czy to szpachla czy reperaturka już.. nie pamięam.. wiem że zrobił to nieporadnie pomalowałczerwoną farbą a potem zakleił czarną taśmą bo te czerwone krawędzie były zbyt oczojebne i paskudne.. Już z tą taśmą lepiej wygląda. Szyby wszystkie ma takie same ro produkcji (2) (najczęściej tak jest że szyby starsze niż auto o rok.); dodatkowo łądne reflektory z tyłu białe i z przodu alla ksenony (ale tylko soczewki); Poza tym nie widać nigdzie śladów korozji z wierzchu a spód widziłem na razie tylko z parteru czyli pod kątem. Dziś będę oglądał elementy nośne od spodu na jakimś kanale. Jak się nie zgodzi to nie biorę.. jak sie zgodzi i będzie ok oraz będzie auto jechało ok (o ile silnika nie spaprał tym remontem niby), to się może skusze. Ale chciałbym wiedzieć na co jeszcze zwrócićuwagę.
Opadające lekko drzwi rozumiem że to w calibrach norma..? w końcu dość ciężkie i długie te drzwi.
Silnik 2.0 8v WYSTARCZY w zupełności a ja nie szukam wyścigówki i nie będę jeździł za calibrami po całej polsce. Ta mnie zainteresowałe wyłącznie przez wzgląd na ten remont silnika i że gościu o nią dbał.. żadnej innej bym nie kupił w życiu bo wiem że to auta dojebane na maxa i zarżnięte.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum OPEL Forum Strona Główna -> ( Opel Calibra ) Oceń swoje auto Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Opel Calibra »

Opinie o samochodach Opel Calibra - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Calibra ) Oceń swoje auto


OpelVivaro

99 000

2018r.

245 000 km

małopolskie

OpelInsignia

32 900

2009r.

129 017 km

śląskie

OpelInsignia

33 999

2011r.

129 000 km

warmińsko-mazurskie

OpelAstra

27 990

2015r.

170 000 km

wielkopolskie

OpelAstra

13 900

2008r.

173 000 km

małopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Corsa    Vectra Klub Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System