Dołączył: 15 Cze 2021 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Nettetal Posiadane auto: Astra G 1.6 v8
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 15 Cze 2021, 19:55
Temat postu:
Brak mocy, falujące obroty na ciepłym, Klima ciągle chodzi
Witam wszystkich serdecznie.
Jestem tutaj na forum nowy. Przeglądałem różne posty ale jakoś się nie potrafię odnaleźć i dokopać do wątków w necie.
Jestem posiadaczem Astra G 1.6 v8 rok 2000.
Mam następujące problemy.
-Falujące obroty na ciepłym silniku,
-Ciągła praca klimatyzacji
-brak mocy po rozgrzaniu się silnika
-wskaźnik temperatury wody rośnie po 1 lub 2 km nawet do 120 stopni po jakimś czasie opada poniżej 90, potem rośnie powyżej 93 i opada i tak na okrągło.
-syczenie przy skrętach prawdopodobnie pompa wspomagania?
Wymieniłem następujące rzeczy w aucie.
Silniczek krokowy, cewka, kable świece, EGR nowy, nowy alternator 105 amper, MPS, czujnik położenia przepustnicy, uszczelka pod przepustnicą, zrobione planowanie i nowa uszczelka pod głowicą oraz nowe uszczelki układ dolotowy itp. Wszystkie filtry olej wymieniany 3 razy łącznie z plukanką, nowy rozrząd z termostatem z Gatesa. Nowy elektromagnes i sprzęgło do klimatyzacji, nowa rolka napinacza i nowy pasek klinowy oraz nowa sonda lambda, filtr paliwa
Brakuje mi już pomysłów i siły
Check się nie pojawia, na zimnym chodzi dobrze ma moc i idzie jak burza aż się zagrzeje i wtedy muł po prostu.
Czujnika temperatury nie znalazłem nie wiem gdzie jest szukałem wszędzie. Zamówiłem jeszcze czujnik wału chce spróbować. Wskazówka temperatury wody rośnie nawet po kilkuset metrach do 120 stopni ostatnio mniej do 100 nawet w czasie jazdy włączają się wentylatory.
Samochód jest mułowaty przy obrotach 2 do 3 tyś szarpie przy przyspieszaniu, ogólnie obroty skaczą od 900 poprzez 850 do czasem szarpnie i spadnie do 500. Z klimatyzacją mam cyrki bo chodzi non stop czy włączę przycisk czy nie, słychać tarcie. Wymieniony elektromagnez, rolka i sprzęgiełko prąd dochodzi ale jak wtyczkę odepnę nic się nie dzieje, sprzęgło chodzi cały czas. Przy skrętach słychać syczenie pompy wspomagania ale chodzi dobrze, przy dużym skręcie na postoju obroty idą ostro w dół nawet do 300 odbija i wracają do normy.
Mam jeszcze jeden kabel z wtyczka na bodajrze 3 piny co wisi po prawej stronie ca cewka tak nad skrzynią obok rozrusznika i nie ma żadnego wejścia dla niej.
Bezpieczniki sprawdzone. Niestety nie mam sterownika na wymianę żeby spróbować bo już nie mam sił i kasy pchać.
Czy ktoś może coś podpowiedzieć?
Będę wdzięczny za każde typy. Spróbuję zrobić jakieś fotki, nie wiem czy można tu filmik wstawić?
Serdecznie wszystkim pomocnym z góry dziękuję za rady, porady i pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Opel Astra ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.